Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Hărţuirea şi abuzul pe Internet, cele mai întâlnite probleme online în România
SalvaÅ£i Copiii România lansează raportul de activitate al liniei de consiliere Helpline, componentă a programului Sigur.info de promovare a siguranÅ£ei copiilor pe Internet. Helpline-ul se adresează celor care au întâmpinat probleme pe Internet ÅŸi poate fi accesat prin intermediul paginii web www.sigur.info/helpline, reprezentând un serviciu gratuit de informare ÅŸi consiliere privind utilizarea în siguranţă a Internetului de către copii.
Pe parcursul celor doi ani de funcÅ£ionare a Helpline-ului au fost primite peste 650 de apeluri ÅŸi sesizări atât din partea copiilor, cât ÅŸi a adulÅ£ilor. Problemele semnalate cel mai frecvent sunt: hărÅ£uirea ÅŸi intimidarea pe Internet - cyberbullying (218), înstrăinarea datelor personale (149), cazuri de fraudă ÅŸi/sau spam (35), pornografie/conÅ£inut ilegal (24) ÅŸi ÅŸantaj (20).
Media de vârstă a apelanÅ£ilor este de 17 ani, preponderente fiind persoanele de sex feminin. Cele mai utilizate mijloace de contact pentru apelarea Helpline-ului au fost emailul ÅŸi chat-ul, remarcându-se în multe cazuri dorinÅ£a utilizatorilor de a îÅŸi păstra anonimatul.
Hărţuirea şi intimidarea pe Internet (Cyberbullying) a fost cauzată de o problematică diversă: agresiune verbală, calomniere şi lipsa de securizare a datelor personale. Acest tip de hărţuire poate presupune trimiterea de emailuri unei persoane care a refuzat comunicarea cu expeditorul, emailuri care pot conţine ameninţări, remarci sexuale, incitări la ură, şicanări ale victimelor precum şi afişarea oricăror declaraţii false care au ca scop umilirea victimei.
Înstrăinarea datelor personale este relaÅ£ionată cu hărÅ£uirea, care reprezintă deseori evoluÅ£ia nefericită a unui caz în care datele personale sunt utilizate în scopuri de umilire ÅŸi înjosire. Cazurile de fraudă/spam au implicat solicitări de introducere a datelor bancare, prin emailuri fictive de la bănci.
Şantajul reclamat la linia de consiliere se bazează de cele mai multe ori pe utilizarea unor date personale ale altei persoane (de cele mai multe ori poze compromiţătoare), pentru a obţine beneficii.
Problemele au fost remediate prin: redirecÅ£ionarea apelantului către SecÅ£ia de PoliÅ£ie aferentă (în cazurile de Cyberbullying ÅŸi Åžantaj), informarea departamentului Cybercrime din cadrul IGPR (în cazurile de tentative de fraudă ÅŸi spam), intervenÅ£ia efectuată de către Hotline ÅŸi departamentul Cybercrime (în cazurile de conÅ£inut pornografic ÅŸi ilegal), intervenÅ£ia DirecÅ£iei Generale ProtecÅ£ia Copilului (în cazuri care priveau siguranÅ£a fizică ÅŸi psihică a minorilor).
„Natura cazurilor raportate pe Helpline Sigur.info demonstrează necesitatea unei linii specializate, dedicată problemelor asociate cu utilizarea Internetului. Un aspect pe care l-am remarcat în lunile precedente în cadrul Helpline-ului vizează o dorinţă crescută a profesorilor de a fi informaÅ£i în legătură cu subiectul siguranÅ£ei online, dezbătut frecvent în cadrul ÅŸcolii. Apreciem implicarea instituÅ£iilor de învăţământ în programul Sigur.info ÅŸi facem apel la responsabilitatea cadrelor didactice ÅŸi a părinÅ£ilor de a oferi copiilor o educaÅ£ie adecvată ÅŸi în privinÅ£a comportamentului acestora pe Internet. SalvaÅ£i Copiii România vine în întâmpinarea lor prin sugestii ÅŸi consiliere oferite de operatorii Helpline, dar ÅŸi prin resurse adaptate disponibile pe website”, a declarat Gabriela Alexandrescu, PreÅŸedinte Executiv al OrganizaÅ£iei SalvaÅ£i Copiii.
În octombrie, website-ul www.sigur.info/helpline, una dintre componentele esenÅ£iale ale liniei de consiliere, a fost reorganizat devenind un instrument util de informare ÅŸi comunicare privind problemele sociale cauzate de utilizarea Internetului. Noua versiune este atractivă, accesibilă diverselor segmente de vizitatori ÅŸi permite o navigare facilă ÅŸi intuitivă pentru părinÅ£i prin menul dedicat acestora, unde vor găsi sfaturi ÅŸi resurse utile. Pentru copii ÅŸi adolescenÅ£i este dezvoltată o secÅ£iune cu jocuri, teste ÅŸi informaÅ£ii importante, necesare în scopul unei navigări sigure.
Componenta Helpline oferă utilizatorilor mai multe posibilităţi de contactare, apelurile fiind preluate de coordonatorul Helpline ÅŸi de operator, la numărul de telefon 0744 300 476 ÅŸi prin chat Yahoo Messenger/Meebo, între orele 11–15 de luni până vineri, sau prin email la adresa helpline @ sigur.info. SoluÅ£iile oferite pot fi:
- consiliere telefonică sau prin chat care asigură o informare generală sau specifică situaţiei semnalate, privind riscurile online cu accent asupra evitării şi gestionării acestora;
- consiliere psihologică (prin direcţionarea către specialiştii centrelor de consiliere Salvaţi Copiii);
- consiliere tehnică privind dificultăţile în folosirea calculatorului ÅŸi a noilor tehnologii;
- consiliere juridică privind legislaţia şi demersurile legale posibile;
- redirecÅ£ionare către specialiÅŸti sau autorităţi competente pentru probleme complexe care se află în responsabilitatea acestora, privind telefonia mobilă, accesul la Internet, alte situaÅ£ii privind educaÅ£ia ÅŸcolară sau protecÅ£ia copilului.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]